Samo Vovk, rojen 30. 01. 1989 v Postojni, deluje kot glasbenik – samozaposlen v kulturi. Področja, ki jih zastopa, so petje, aranžiranje, glasbena produkcija, igranje kitare, bas kitare, v prostem času tudi klavirja. 

Z učenjem kitare se je spoznal v nižji glasbeni šoli, s petjem pa se je resneje začel ukvarjati v študentskih letih, ko je vstopil v svet a cappella glasbe pri zboru Perpetuum Jazzile. Obenem se je kot samouk zanimal za aranžiranje glasbe ter za jazz harmonijo.Po prvih štirih letih petja v zboru in 5 članski a cappella zasedbi A-Kamela, je napisal svoj prvi resnejši aranžma za Perpetuum Jazzile.

V letih 2012-2015 je samoiniciativno obiskoval ure jazz harmonije in aranžiranja na Akademiji za glasbo v Ljubljani pri izrednem profesorju Jaki Puciharju. V petju se je izpopolnjeval pri pevki Maji Bevc, ki mu je poleg osvajanja pevske tehnike omogočila veliko solističnih nastopov in projektov. Obenem pa so v okviru delavnic bili njegovi pevski mentorji tudi Nina Strnad, JD Walter (ZDA), Kim Nazarian (New York Voices), Darmon Meader (New York Voices). Veliko vlogo pri spodbujanju njegovega umetniškega ustvarjanja gre pripisati Pedru Karlssonu, ustanovitelju švedske skupine The Real Group, s katerim sta v okviru dela Perpetuum Jazzile veliko sodelovala in si izmenjevala izkušnje. Samo Vovk je bil v letih 2014-2016 umetniški vodja zbora omenjenega zbora, sodelovanje pa nadaljuje kot glasbeni producent in aranžer.

Kot umetniški vodja in aranžer trenutno aktivno ustvarja v a cappella zasedbi Vokalni band Kreativo, na aranžerskem in kompozicijskem področju pa je sodeloval tudi z drugimi a cappella skupinami in zbori doma ter v tujini, med drugimi z mešanim zborom Sv. Nikolaja, dekliškim zborom Sv. Stanislava Ljubljana, mladinskim zborom RTV in ženskim zborom Carmen Manet. Slednji je z nastopom in Samovo skladbo Ta na Solbici prepričal žirijo na tekmovanju EBU Eurovision choir of the year 2017 in Sloveniji priboril zmago. Zadnja leta svoj čas še bolj posveča tudi glasbeni produkciji (Perpetuum Jazzile, Carmen Manet, Abend) ter inštrumentalni glasbi. Znanje kitare nadgrajuje pri kitaristu Marku Čepaku Makiju. Kot kitarist ustvarja v duu z ženo violistko Barbaro Grahor Vovk od leta 2012. Igrata predvsem jazz, ljudsko, popularno glasbo, med drugim pa sta sodelovala pri komponiranju in snemanju glasbe za lutkovno predstavo gledališča FruFru “Imam problem – je rekel medved”.

Sama Vovka inspirira me različna glasba, v zadnjem času fusion glasba in njeni izvajalci, še posebno Snarky Puppy, Bokanté, Metropol Orkest ter Jacob Collier . Pri njihovem ustvarjanju predvsem občuduje tehnike mešanja različnih glasbenih žanrov iz različnih kultur, približevanje stare glasbe in instrumentov sodobnemu času, povdarek na ritmu ter ostale inovativne prijeme aranžiranja, ki jih tudi sam uporablja pri svojem delu. Pomembnejši povdarki Samovega ustvarjanja so:

– Vodenje zbora Perpetuum Jazzile 2014-2016

– Aranžiranje skladb za Perpetuum Jazzile za Disneyev dogodek Disney Awards 2015 v

Parizu

– Prva nagrada na tekmovanju Vokaltotal Graz 2016 z vokalnim bandom Kreativo v

kategoriji pop

– Produkcija dvojnega albuma Perpetuum Jazzile – Both sides

– Skladba Ta na Solbici, s katero je zbor Carmen manet zmagal na prvem zborovskem

evrovizijskem tekmovanju leta 2017. Skladba se še vedno prodaja širom sveta.

– Projekt Jazzlice z zborom sv. Nikolaja (2017)

– Skladba “Joy”, ki je bila napisana ob 250. Beethovnovi obletnici za EBU v izvedbi

mladinskega zbora RTV Slovenija ter jazz tria (Gregor Ftičar, Ilj Pušnik, Primož

Podobnik)